Новини Києва

Росіяни збільшили бойову частину Shahed-136: ЗМІ дізналися подробиці

Вказується, що для РФ Shahed-136 став основним далекобійним засобом ураження.

Росіяни збільшили бойову частину Shahed-136: ЗМІ дізналися подробиціРосіяни постійно модифікують дрони Shahed / скріншот

Інформація про те, що росіяни збільшили бойову частину дронів-камікадзе Shahed-136 до 90 кілограмів, знайшла підтвердження, пише Defense Express із посиланням на джерела та отримані слайди з презентації конструкторських робіт, які проводять в “Алабузі” поряд із Набережними Човнами.

“Для РФ Shahed-136 став основним далекобійним засобом ураження, тож не дивно, що ворог постійно намагається збільшити його виробництво та модернізувати”, – йдеться в публікації.

Зазначається, що всі роботи з модернізації дронів проводяться з мінімальним втручанням у конструкцію, “що означає швидку реалізацію рішень”.

Відео дня

“Встановлення бойової частини вагою 90 кг у Shahed-136 проводиться шляхом перенесення частини бортової радіоелектронної апаратури з носової частини та частини паливних баків з метою збереження центру мас… З огляду на схему бойової частини, вона має готову кумулятивну воронку, що дозволяє пробивати перешкоду. Зазначається, що ефективність 90-кг бойової частини порівняно зі штатною вагою 50-кг більша на 70%… Водночас збільшення ваги бойової частини призводить до зменшення дальності польоту, за деклараціями, з 1350 км до 650 км за ідеальних погодних умов”, – вказали аналітики.

Крім того, було отримано інформацію і про плани виробництва Shahed-136 в Росії: загальна потреба в бойових частинах на невизначений період становить 11 тисяч.

Рекомендуем посмотреть:  Росіяни підняли свій прапор-ганчірку у Глибокому на Харківщині, - DeepState (фото)

“Якщо йдеться про річний план, то це по 30 дронів на добу, що загалом відповідає темпам їх використання ворогом”, – пише Defense Express.

РФ модифікує Shahed-136

Нагадаємо, раніше повідомлялося, як у березні українські військові виявили уламки Shahed-136, який росіяни дооснастили відеокамерою і засобами зв’язку.

Найімовірніше, тоді йшлося про кустарну модифікацію безпілотника. На користь цього свідчила низька якість виконаної роботи: зокрема, використання саморізів і клейкої стрічки.

Джерело

Показати статті

Рекомендуємо:

Leave a Reply

Close