Сьогодні у Києві
Cabanchi презентували весняну колекцію: фото
Топ-моделі або селебрітіз, блогери та тіктокери, або навіть штучний інтелект чи анімація — вже звичні для нас герої у модній індустрії. Бренди обирають їх амбасадорами, аби привернути більшу увагу до своїх колекцій. Та іноді варто зупинитись — і серед усього інформаційного шуму та хайпу почути голос справжніх героїв… Для модного бренда чи дизайнера — це люди, які люблять, носять, купують та радять своїм друзям саме одяг made in Ukraine. Справжні, унікальні, красиві, кожен по-своєму, цікаві, відверті, щирі — наші любі українці. Засновниці бренду Cabanchi Аня Селюкова та Марина Ахтонова з любов’ю називають їх “другою родиною”, замість формального “клієнти”.
Саме ці Cabanchi_People стали джерелом натхнення при створенні нової весняної колекції, а для зйомки реклами було вирішено провести всеукраїнський кастинг, де усіх клієнтів та друзів бренду було запрошено стати моделями нового сезону. Все було максимально демократично та просто — жодних обмежень щодо віку та статі, лише селфі без макіяжу та фільтрів, фото у зріст та посилання на відкритий акаунт у соціальних мережах.
“Ми не очікували такої кількості заявок, сотні українців з різних областей відгукнулися на кастинг! Ба більше, вони не тільки писали про бажання взяти участь у кампейні, а й просто казали добрі слова про бренд — і це було немов справжній водоспад позитивних емоцій. За цей час ми ще краще пізнали свою аудиторію, та отримали нереальну підтримку. Хочеться кожному з них сказати — ви вже головні обличчя нашого бренду! Маленькі й дорослі, чоловіки й жінки, з різних куточків України, а зараз і всього світу — ви прекрасні”, — кажуть засновниці бренду.
Зйомка весняного кампейну Cabanchi_People, на яку зібрались учасники з Києва, Харкова, Львова й Вінниці, відбулася в столиці, де вони змогли спробувати себе в новому амплуа. Ці емоції, історії кожного героя, їх відвертість та безпосередність — безцінний досвід та нова сторінка у розвитку бренду.
У колекції — багато речей з деніму: джинси оверсайз в різних відтінках від ніжно-блакитного до вінтажного сірого, куртки бомбери й сукні. Cabanchi_People цінують бренд за якісний денім. А також розслаблені спортивні костюми, футболки з фірмовою посадкою, худі, сорочки й лонгсліви — streetwear база, на яку спирається Cabanchi. До весняного сезону бренд представляє об’ємні жилетки й бомбери. Легкості колекції також додають максі спідниці й блейзери в білому кольорі, які ідеально впишуться в базовий гардероб нового сезону. Палітра підкреслює весняну атмосферу, адже акцент зроблений на світлі й трендові відтінки: білий, салатовий, ніжно-рожевий.
Моделями колеції стали: Антонова Варвара, Нгуєн Нгок Чанг, Шиян Олександра, Гірман Вероніка, Турновик Валерія, Швець Олександр, Марія Бордюг, Онісімов Артем, Бунчак Дарина, Усачова Карина, Распутняк Володимир, Вавренчук Юлія, Шумаєва Олександра, Ніколенко Наталія, Карпінська Дарія.
Фото: Денис Маноха
Стиль: Влад Аскеров
Beauty: Світлана Римакова
Сет-дизайн: Макс Фрей
Відео: Юлія Даль
Продакшн: Fashion Office